Οι επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές υπό τους παρακάτω όρους:

1.Η επιστροφή πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

2.Το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητο όπως ακριβώς ήταν πριν την πώληση στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας καθώς και όποιο δώρο πιθανώς περιελάμβανε αυτή. Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί το επιπλέον δώρο, τότε η αξία του αφαιρείται από το επιστρεφόμενο ποσό.

3.Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει να το προϊόν να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, ή τιμολόγιο).

4.Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις ελαττωματικού προϊόντος και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να επιλέξει προϊόν ίσης η μεγαλύτερης αξίας ώστε να πραγματοποιηθεί συμψηφισμός των προϊόντων. Σε κάθε περίπτωση ο ποιοτικός έλεγχος του προϊόντος και της συσκευασίας του είναι απαραίτητα βήματα στη διαδικασία επιστροφών.

5.Εφόσον η αγορά είχε γίνει ηλεκτρονικά με πιστωτική κάρτα και υπάρχει υπαιτιότητα του Crafti (λάθος εκτέλεση ηλεκτρονικής παραγγελίας) ο πελάτης μπορεί να επιλέξει να γίνει ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας. Στην ίδια περίπτωση και εφόσον η αλλαγή έχει γίνει με μετρητά υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων μετρητά. Εναλλακτικά το Crafti οφείλει να αντικαταστήσει το προϊόν με δικά του έξοδα αποστολής από και προς τον πελάτη. Σε περίπτωση που σας παραδοθεί κάποιο ελαττωματικό προϊόν, ενημερώστε μας μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες σχετικά με το προϊόν και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε.

6.Σε περίπτωση λάθος αποστολής προϊόντων ή ελλιπής αποστολής σε παραγγελία η οποία έχει πραγματοποιηθεί τηλεφωνικά και όχι ηλεκτρονικά τα έξοδα επιστροφής από τον πελάτη προς το lilada.shop και εκ νέου πίσω στον πελάτη επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε.